2011-12-20

Snow white





Love the contrasts this time of year with the white snow against my black house.Yin&yang will always be right. Since I moved here we have have had VERY much snow every winter, but not this one....
This far anyway. We will see what the rest of Dec brings. 


Visst är det härligt med snön? Hellre det än regn och rusk så här års. Det blir så vackert med snön.
Vad tycker du ? Är faktiskt väldigt glad att jag ser ett helt snötäcke över hela tomten innan jag åkte iväg på min Julresa. 
Firar med familjen oftasts men åker iväg med goda vänner i år.

För imorgon så bär det iväg till Rio De Janeiro. Visst du att stadens namn betyder Januarifloden på portugisiska ? Det är nu mitt i natten och jag packar för glatta livet.
Skall bli underbart att komma iväg. 
Häng med mig till Brasilien.

/ Jimmy

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du visar massa härliga o soliga bilder från Rio, och ha en riktigt God jul på dej, Jimmy !!
önskar "Minana Marie" !!! :) :)