2019-06-12

4 RoK 94 kvm eller 329 kubikmeter








I mitt jobb med Åke Sundvall så såg jag fastigheten Knäckepilen med den unika fasaden av zinkplåt när den byggdes. Nu är det klart och dags för visningar. Lägenheten ovan är verkligen inte någon vanlig bostad och visas ikväll.  

Balkong&uteplats i en och samma
4:a på 94 kvm som du ser på bilden ovan. Knäckepilen heter fastigheten och som du ser så har man kvällssols läge på uteplatsen och möjlighet att odla både där och på den tilltagna balkongen. Se planlösning längre ner i inlägget. 

Till det tre bra sovrum där man lätt kan få plats med en ”trevåningssäng” (!) om man så skulle önska, eller ett litet loft bygge om man vill personalisera mera. Öppen planlösning med ett bra stort allrum och kök i ett. 
Separat toalett och stort badrum. Här ser du mer från bostaden som ikväll visas 18.10




ÖPPEN PLANLÖSNING V-RUM KÖK


STOR BALKONG


Johannesbäcksgatan 95,

Sala Backe, Uppsala


Visningen av lägenheten är 
ikväll kl. 18.10 Se mer här. 


3,5 meter i takhöjd ger möjligheter



Att ha lägenhet och ändå ha
uteplats&balkong ger
möjlighet till uteliv på
ett helt nytt sätt. 

Katten kanske vill vara 
med på middag utomhus? 

Så här dukar jag när jag vill mysa till det. Hur skulle du göra på din uteplats?




På taket på Knäckepilen i Uppsala har du dessutom en
 gemensam takterass som jag skrivit om tidigare. Se mer här.

Stay in touch

Jimmy



Inga kommentarer: