2012-03-06

Bathroom at Svea 126

Gjorde badrumskåp av sideboardet jag ritat med granitskiva som min morfar tillverkat åt mig för många år sedan, som vi sedan satt mdf kassetter i för att skapa hyllutrymme. 

Snyggt handfat från Ikea jag gillat länge och nu hittat rätt plats till. 

Spegeln mäter 130x130 cm och är integrerad med den vita mosaiken. 

Motsatta väggen har svart mosaik med undantag av en ruta av vit mosaik. Taklampan är Bucket från Northern Lighting. Stegen är en trästege jag lät bygga till badrummet på Ensta Strand.


Handfat från Ikea med smarta metall tillbehör bland annat krokar och tvålkopp samt special funkis blandare från Tapwell.


The bathroom at Svea 126 is getting there. White mosaics are interupted by one black wall hit with one small black square. Granit holds the sink from Ikea and the tap is from Swedish Tapwell.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt, läckert och stilrent! Gillar!!
Susanne

marianne sa...

så vackert och inspirerande. Du har alltid nya tankar om redan älskade möbler