2011-11-30

Numbered napkins

Looking at whats coming next season at Sia Home Fashion I found these napkin rings I really would like. They would do well at my table. Got a thing for numbers as you know.

-----------------------------------------------
-----------------------------------------------


Hittade dessa fina servettringar hos Sia. De är del av nästa säsongs kollektion. De skulle passa mycket bra vid mitt bord. Har dessutom inga servettringar till mina linneservetter.

På fredag den 2 Dec så avslöjas vem som vunnit en designad brandsläckare. Glöm inte lämna en mailadress som jag kan nå er på med vinstresultatet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka snyggingar! Har faktiskt skissat på en DIY modell med just siffror, som skall knyta an till siffrorna på mina matstolar om du sett dem.
OM jag skulle ha turen att vinna brandsläckaren så funkar:
susanne@2smahus.se

Ha en toppendag!
Susanne

me and alice sa...

Här är en till som tokgillar siffror.
Dessa från Sia var snygga!
Glömde också lämna mail i förra inlägget!
me.and.alice@hotmail.com

Hej svejs från en som surar för att hon missar dejten med dig i kväll! ;) Hoppas det gick bra!
/Susanne

Ewa (mamma till 6 döttrar) sa...

Härliga :)