2010-11-07

Lovin my new kitchen


Bra&snygga knivar gör matlagningen roligare.
Skålen av Carina Seth Andersson från Hackman har jag älskat länge. Apelsinerna med nejlikor indikerar inte jul just nu utan juljobb för tidningar som jag gjort nyligen.
My Norweigan lamp from Northern Lighting has gone buddhist.

Tamarinden får min sambo att växa. Jag är sååååå impad. Plastkrukan till höger har fått jeansöverdrag och natursnöre och blev jättesnygg( den håller en kommande amaryllis - ytterligare ett härligt infall av min käresta.

Svartmålad plåtburk gjorde sig som kaktuskruka.
Granit kan jag ALLTID hitta sådant jag MÅSTE ha. Köpte nyss min bestickförvaring, som håller mina Rangthong bestick jag haft nu i 17 år... - tröttnar inte på dem.
Pumkintime.
Det blir krabba ikväll. Mamma&Pappa har tagit med sig, då de kom från västkusten idag.

Inga kommentarer: