2011-04-11

Hallen hittar hem


Ville måla bokstäver på dörrarna för att få nåt stuk på den slätstrukna looken.
Fick tipset att istället beställa dekaler. Bestämmde mig för att inte mesa med storleken och ett typsnitt jag verkligen gillar, som jag även har till mitt företags logga.

Skaffade dekaler på Skyltbutiken. Sen var det bara att långsamt och säkert föra på dem på dörrarna efter att ha torkat av dem väl med Yes. En plastskrapa gör livet lättare och några bubblor fick jag spräcka. Skar dem med rakblad.
Kunde inte vara mer nöjd med resultatet.

Extra kul att vi kom på att BTG betyder :Betong
-finns lite material jag älskar så mycket som betong.
Annars står det självklart för
B adrum
T vättrum
G ästrum


--------------------------------------------------
--------------------------------------------------

Finally the hallway got a style. Bespoke stickers was the answer.

2 kommentarer:

Marie på Minana Design sa...

Det här var riktigt snyggt och fräckt.... "snor"idéen !!!... eller "tack för inspirationene !!!
Kram Marie på MInana Design :)

Jimmy Schönning HEM sa...

Glad du gillar idéen Marie
Visa mig hur du tolkar den och vad du gör själv.
Är mycket nöjd med min lösning och är spänd på vad du hittar på.
Trevlig helg!