2011-03-05

The Doors



Dörrar och foder är på plats i hallen. Så skönt. Nu ska jag spackla hål och sen måla dem grå.
Fodren altså, inte hålen :)
Typsnittet ni ser på B kommer att bli nästan lika stort som dörren och på

Badrummet stå B
Tvättstugan stå T
Gästrummet......kanske G

Så denna bokstavskombo möter besökaren hos mig när det är klart :

BTG .... kan det betyda något ?

Trodde jag först skulle måla bokstäverna. Men dessa dörrar är svårmålade( läs billiga) ..så jag kommer sätta upp en folie, typ en gigantisk dekal.
Först ska vi måla fönsterfoder.
I nästa vecka hoppas jag få dekalerna B, T och G

Ville ju helst ha en helt annan typ av dörr, men ekonomin bestämmer ju och nu när jag klämt denna idé så känns allt helt rätt.

2 kommentarer:

majsam sa...

Det blir toppenbra

Jimmy Schönning HEM sa...

MajsaM
Du är för härlig!